Hizmetlerimiz

İcra ve İflas Hukuku

İlke Hukuk ve Danışmanlık olarak müvekkillerimizin İcra ve İflas Hukuku ile ilgili davalarında güvenilir çözümler sunarak memnuniyetlerini sağlıyoruz.

Ceza Hukuku

Ceza Hukuku ile ilgili yaşadığınız tüm sorunlarda uzman ekibimiz dava süresince sizinle sürekli iletişim halinde olarak, size en uygun çözümü sunuyoruz.

Gayrimenkul ve İnşaat Hukuku

Uzman ekibimiz ile Gayrimenkul ve İnşaat alanındaki hukuki süreciniz boyunca en kısa süre içerisinde müvekkillerimize kesin sonuçlar sunuyoruz.

Aile ve Boşanma Hukuku

Aile ve Boşanma Hukuku ile ilgili davanız süresince sizleri uğraştırmadan davanızı en kısa sürede ve etkili bir biçimde sonuçlandırarak zamanınızı ve paranızı boşa harcamıyoruz.

İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku

İş ve Sosyal Güvenlik hukuku ile ilgi konular günümüzde en çok sıkıntı çekilen konular arasındadır. İlke Hukuk ve Danışmanlık ile haklarınız güvende.

Şirketler Hukuku

Şirketiniz ile ilgili herhangi bir hukuki durumda İlke Hukuk ve Danışmanlık olarak siz değerli müvekkillerimize en uygun ve çağdaş çözümler sunuyoruz.

Miras Hukuku

Veraset ilamı alınması
Vasiyetname düzenlenmesi
Vasiyetnamenin açılması davaları
Vasiyetnamenin iptali davaları

Tüketici Hukuku

Günümüzde dikkat edilmesi gereken konulardan biri olan Tüketici Hukuku alanında sizleri belirsiz sonuçlardan kurtararak, kesin sonuçlara sağlıklı bir şekilde ulaştırıyoruz.

Fikri Mülkiyet

Fikri Mülkiyet Hukukuna ilişkin danışmanlık hizmetleri Marka, Patent, Faydalı Model ve Endrüstriyel Tasarım başvuruları Lisans Sözleşmeleri Marka

Sağlık Hukuku

Sağlık konusunun emin ellere emanet edilmesi gerektiği gibi Sağlık Hukuku konusunda da davalarınızı emin ellere emanet edin.

daha fazla oku
Size nasıl yardımcı olabiliriz ?

Sizin için en kaliteli hizmeti alabilmek ve faaliyetlerimiz ile ilgili detaylı bilgi almak için bizle iletişime geçin

Adalet ilkin devletten gelmelidir. Çünkü hukuk, devletin toplumsal düzenidir. Kanun düzendir, iyi kanun iyi düzendir. Hukuk her şeyin üzerinde olmalıdır.

aristo
Aristo